置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2013年8月15日 星期四

八月衍生工具炒賣討論區

近來多了網友留言討論衍生工具的炒賣,為了減少對不參與衍生工具買賣的網友的影響,特開此POST,以便將有關衍生工具買賣的討論集中於此。

衍生工具的風險極高,如欲參與買賣,切記量力而為!!

71 則留言:

  1. 494今日藉管理層的樂觀言論(空頭支票),大夾淡倉,勁升11.5%。如果明日股價重上12元,自己必會買入即月12P。

    ------------------------------------------
    利豐有信心 溢利返前年高峰
    下半年需賺51億 馮國綸:達標不易

    利豐(00494)上半年收入跟去年持平,惟缺回撥收益,中期純利按年大跌69%,維持派息15港仙。管理層有信心全年營運重返2011年高峰,核心經營溢利達8.8億美元水平。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 這次等機會做LP, 不怕佢夾,只怕佢唔敢夾高d。

      刪除
  3. 呢個區係咪會永遠置頂

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實呢排美國佬都無畀壓力佢升值,唔明中央玩乜.

      刪除
    2. 日元玩跌,提升經濟、人仔玩升,仲想打擊經濟?我聽系dg做廠的fd講,細廠都幾多頂唔住要close

      刪除
    3. 其實當你見到上市的工業股,大都業績差,就知道現在內地做廠的經營環境如何艱難。

      工資升、人仔升的結果是細廠執、大廠搬。

      刪除
  5. 記得偉哥以前有存人仔定期, 如果連升值利息都係唔錯嘅投資.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年是做了一套基本上無得輸的組合:買人民幣收息、沽人民幣遠期不交收合約(NDF)鎖定匯價,穩賺。

      詳細可以看我當年寫的一篇網誌:
      http://hkstockinvestment.blogspot.hk/2010/09/blog-post_19.html

      刪除
  6. 今早已沽出688即月25P獲利,等候機會買入494即月12P。

    回覆刪除
  7. 平左sc230,第一次sc,拎番個彩先

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次做短倉?
      切記風險。

      刪除
    2. 系啊,細細注大大聲。好彩平左倉,境然倒升,今日成交如果有八百億,似似地轉勢,唔跟美股跌

      刪除
  8. 偉哥,小弟第一次留言,玩左股票期權,多為短倉,交學費中,有幾樣野想請教偉哥

    1)股票除息係點樣喺期權金反映,例如中移動9月5日除息(約$1.6),上日收$83.7,9月份$80call期權金是$3.95,似未反映個息
    2)如做短倉隻股票停牌超過結算日,如停牌前是價內,冇得平倉,交易所會點處理?
    3)如果價內短倉俾人提早行使,若sc冇貨,sp冇錢,交易所或證券商會點處理?
    4)偉哥做價外短倉通常係幾多%股價嘅價外行使價?
    5)偉哥會唔會做深入價內嘅long/short?
    6)做long係唔係要速戰速決,見偉哥因688超買做long put,短時間獲利,反而我早早做sc,由$23夾到$25,轉上行使價依家先定d
    7)將來銀行利息向上如何影響期權金?會多d定少d?
    唔好意思,太多問題,同意偉哥話今年短倉難玩,成日俾人夾上夾落,我暫時死得勁果d都係因入價內冇平倉或轉倉,同埋起買時sp,超賣時sc

    謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 肯定已反映了,期權價格亦合理。9月的80C除非正股價格大跌,否則在9月4日肯定會被全數行使。

      2. 交易所都是看期權持有人的意向。如期權持有人行使期權,則沽了期權的要按規定交貨/沽貨,只是我不清楚是否等正股復牌後才履行合約。

      3. SC冇貨就第二日幫你在市場買貨;SP冇錢証券商會幫你將SP接了的貨即時沽出,加上你原有SP的按金,肯定夠錢找數。

      4. 沒有一定準則。

      5. 很少。要做深入價內的, 我不如直接買賣股票期貨。

      6. 做長倉時間是你的敵人;相反,做短倉的時間是你的朋友。我通常都是月中才開始做長倉,臨近月底,時間值消耗得很快,所以要速戰速決。

      7. Risk free interest rate的變動如果不是很顯著,那麼對期權金的影響不大, 如果真的要講影響, 理論上加息會令認購期權上升,相反令認沽期權下跌。但很矛盾的是加息一般會令股市下跌,那究竟加息對期權有何實際影響真的說不定。

      刪除
  9. 回覆
    1. 今早加碼494即月12p,目前平均價約0.47元,帳面蝕錢中。

      刪除
    2. 以為494 LP變廢紙,但睇情況又有機,尤其今早的沽空很驚人.......不會又想批股吧?

      刪除
    3. 平手減了一半494 PUT。

      刪除
  10. 入左224LC, 睇下有沒得食

    回覆刪除
    回覆
    1. LC224應該廢得,睇錯市,比我劇本早左回

      刪除
  11. 看到今日的沽空數據,有些心動想加put。

    希望明日可以平開、甚至高開,看看有沒有理想價位可以追put。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,

      咁多沽空,唔怕到時夾淡倉?

      刪除
    2. 我今個月衍生工具個倉不大,不是太擔心。

      刪除
  12. 小心, 而家呢D數據信9過, 沽空高多數係壓住個市, 今年都俾佢玩左幾次, 我估過埋今晚議息可能抽番高, 反而9月就真係要小心大跌

    回覆刪除
  13. 700再跌會沽下月300P, 亞里未上市都有機會抽多一野

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己有些擔心。大行近排不斷大合唱,目標價更是一山還有一山高,回想當年388以至494等都出現過這情況,但最後發現原來是股價見頂的先兆。

      刪除
  14. 700就一定係妖股, 不過玩法同當年494一樣, 業績技窮時才可盡沽, 而家係炒住上落先

    回覆刪除
  15. 原本以為今月的SC22000終以可以安枕無憂,點知下午倒升,又要捱多一個星期等結算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,

      睇情形,如外圍沒詳大變動,估計218-222期結,會唔會考慮搬高小小SC 啊?

      刪除
    2. 我的打和點是22400左右,暫不考慮搬倉,仍看淡下星期大市。

      刪除
    3. 偉哥,

      近期市況走勢,外圍環境,感覺九/十月可能再試底,差一個引發點。九月都睇位入d put

      刪除
    4. 10月是傳統的股災月、9月美國很大機會收水,為股票組合買保險也是適當的。

      刪除
  16. 入了些即月27的45P,博見頂回落。

    現在差不多全淡倉迎結算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早加注27的45P,將平均價拉低至0.73元。

      刪除
    2. 平45p,改入46p。

      月底正股低於44.7結算就有盈利。

      刪除
    3. 再加注46P,44.8可以打和。

      刪除
    4. 今早再加碼46P,將打和價拉高至45元。

      已將700 SC的所有利潤全部押在27的PUT,看看能否將這筆盈利增值還是一筆勾銷。

      刪除
    5. 27顛左,會否炒高配股?

      刪除
    6. 難估,不過我相信今月不會在高位結算。

      刪除
  17. 我覺得都係隊地產股好,賭股太強

    回覆刪除
    回覆
    1. 地產股目前估值不高,似乎再大跌空間有限;反而濠賭股未來的增長應該放慢,始終市場都有飽和點,難以無止境地增長。

      最近27及1928公佈的業績都不錯,但股價反應不大,我自己覺得有見頂之兆,所以也開始沽下月的CALL。

      刪除
  18. 偉哥,
    我手上只有6萬閒錢,
    想玩2628 OPTION
    你認為18SP/18.5SP如何?
    不到價就賺期權金, 到價入貨後20SC
    這樣操作如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你看好2628的前景的話,如此操作是可以的,但建議沽18.5P,因為18P的期權金很低,扣除手續費不劃算。另外,如果存有到價接貨之心,則每次上限沽3手好了。

      刪除
  19. 今早全平700 SC360食糊。

    先前已沽了少少下月390C,等有機會反彈至接近370再加沽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午有幸趁反彈時加沽了下月390C。

      刪除
  20. 偉哥,

    你的SC220 應該可以平穩食湖,如果系我之前夾到222,我應該已頂唔住,唔信自己,急急平倉了

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩得短倉多,被人夾倉已慣了,所以不太在意,尤其倉位不是大得很緊要。

      刪除
  21. 下午入了1928即月45p,博低於44元結算。

    回覆刪除
  22. 700 上到370以上會沽下月400CALL, 可惜早前排得太高沽唔到310PUT

    回覆刪除
    回覆
    1. 我看得比較淡,故390C照沽,每股收約5.5元的期權金。

      刪除
  23. 希望手上的淡倉明日有糊食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,

      沒到期結,外圍已急趺.經驗唔夠,仲諗住期結後再算,睇漏左外圍已轉差

      刪除
  24. 沽清27即月46P,微利離場。

    留1928的45P及494的12P,繼續等運到。

    回覆刪除
  25. 沽清1928的45P,獲利55%。

    回覆刪除
  26. 27細注末日有得開心下..THX!

    偉哥點睇即月216C博夾返上去,都係博末日利疊利。

    今月新增既216C得940張,但係216-220P三個位分別2627,3277,3370張,短倉要殺倉應該有得博夾返上去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 博216C無意見,因為我通常玩股票期權長倉居多,指數期權多數做短倉。

      刪除
  27. 偉哥, 27細注末日也有得開心下..THX!


    回覆刪除
  28. 下午小注入了27即月46P,就博下午股價回落。

    回覆刪除
  29. 今日加沽了27的9月47C,目前手上兩隻賭股1928及27的主要倉位分別是SC46及SC47。

    有些心思思想又買27的PUT,但月初時間值太貴,等下星期再看看情況如何。

    另外今日和昨日都沽了2038的9月期貨,平均沽出價5元,博股價超買回落。

    回覆刪除
  30. 偉哥請問點解#27沽C咁貼價??因看偉哥期權系列建議沽價外
    我沽了#27C,$48 ﹠ $49
    夾緊,唔明賭股點解咁強,強過#700

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為前幾日已開了47c,故費事再開另一行使價的;加上覺得27下星期股價回落機會甚大,但put太貴,故進取些沽貼價call。

      刪除
  31. 偉哥
    想請問你sc股票有冇先定離場計划,如期權金升倍/跌半就止蝕/止賺,或轉倉。如有計划,可否以你依家sc27䬶銀娛作說明?
    另外如sc941 @$85, 除浄日前收$85.2(譬如),有幾大機會被行使?
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 看情況而定,沒有一定準則。

      以27為例,剛剛月初,加上股價已超買,故如果短期內再升多兩三元也不足為懼,可能會加倉做淡,因為我不信股價可以由現在一直升至月底;但如果現在先回落到月中時再展另一升浪,則到時可能要轉倉至較高行使價。

      至於股息除淨前期權行使的問題,我可以很確定如SC85, 除息前正股收85.2的話,一定不會被行使。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。